vrijdag 31 december 2010

op de valreep... voor m'n ouders

Toch nog maar eens herhalen, in de hoop dat het iets uithaalt...

Ik wens m'n vader bijzonder veel sterkte en met een beetje geluk, een gezondheid die - gezien de omstandigheden - schappelijk mag genoemd worden.
Nog liever zou ik hem een GOEDE gezondheid wensen, mochten mirakelen bestaan (en het rare is, ik héb in de familiekring al een mirakel zien gebeuren, dus waarom niet?)
Voor m'n moeder hetzelfde. In eerste instantie veel sterkte en met een beetje geluk, nog veel meer mooie dagen in het gezelschap van haar teergeliefde man dan we nu voor mogelijk achten. Het liefst nog héél veel mooie dagen, mirakuleus veel mooie dagen...

Al de rest mag wat mij betreft even naar de achtergrond, als dit maar mogelijk zou zijn.
Wenst u even met me mee. Je weet maar nooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten