woensdag 29 december 2010

Opsporing verzocht

Na het nieuws gisteravond volgde een wat vreemd opsporingsbericht.
Drie foto's van een enigszins onverzorgd uitziende blonde en haar armtattoo.
Geen naam.
Vermoedelijk 30 jaar oud.

Er werd verzocht aan wie de vrouw meende te herkennen om zich te melden bij de politie.
En aan de vrouw zèlf... om zich te melden.

Ik vind dat vreemd...
De rampentoerist in mij komt boven.
Niet eens zozeer omdat niet werd vernoemd waaròm deze vrouw gezocht werd...
maar vooràl omdat ik het moeilijk heb om me voor te stellen dat in ons "ontwikkeld" land de mogelijkheid nog bestaat om zonder identiteit door onze straten te dolen.
Tenslotte: dat je als mens op deze aardkloot kan staan zonder dat anderen je kennen....

ik vind het vreemd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten