dinsdag 21 december 2010

Sms

21 december 2010

  • Officieel de kortste dag van het jaar. Vanaf hier mogen we terug uitkijken naar de lente, de zomer, warmte en plezier
  • de dag waarop ik om 4u in de ochtend wakker werd, de slaap niet meer kon vatten en na een smsje om 5u van (voorlopig) onbekenden vernam dat er ergens in Italië een kindje geboren was, besloot om op te staan
  • de dag waarop een ongeduldige chauffeur me ei zo na in de flank reed omdat hij vond dat de afslag naar links niet snel genoeg ging naar z'n zin (en hij nog de euvele moed had om druk gesticulerend de schuld aan Olijf te geven voor het bijna-ongeluk)
  • de dag waarop ik - op mij nog onbekende wijze - alle smsjes uit m'n inbox verwijderde. Het was niet m'n bedoeling om alles te verwijderen. Meer nog... een paar juweeltjes had ik graag bewaard, uit nostalgie, uit plezier, uit vriendschap. Nu is dat weg... Tja... ik ga er maar van uit dat het zo heeft moeten zijn.
    Toch balen.
In het vooruitzicht:
  • Vanaf morgen dus weer langere dagen, al gààt het maar met enkele minuten per dag... het zijn enkele minuten méér.
  • Vanavond een fijne date met een geweldig persoon. Die kan niet mislopen :)
  • Donderdag zomaar een dagje vrij, gewoon, omdat Olijf nog zoveel vakantiedagen over heeft. Met extra vrije zater-Kerst-dag wordt dit een korte werkweek, hoipiepeloi.
  • Donderdagavond uithuizig voor door omstandigheden uitgesteld dineetje.
  • Kerstavond en Kerstdag. Die horen goed te zijn maarr...... ach ja... ik hoop op goede dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten