vrijdag 14 september 2012

Verdienste BIS

(Het zijn allemaal korte dingetjes vandaag. Of hoe de ene dag de andere niet is)

=)

Je hebt zo van die statistieken. Die je zeggen hoeveel bezoekers je blog heeft gehad vandaag, deze week, afgelopen maand. Of alles tezamen sinds het begin der metingen (ik lijk het KMI wel).

Ik kijk er niet (meer) zo vaak naar. Maar - nog steeds thuiszittende enzo (dinsdag begint het gewone leven weer, yeehaaaa! - en maakt u het vaak mee dat een mens juicht omdattie terug aan het werk mag?... om nog te zwijgen van de vrije associatie die me nu beet heeft waardoor het aantal gedachtenstreepjes, open de haakjes sluit de haakjes en onnodige gedachtenpuntjes deze zin vrijwel onleesbaar maken.... maar ik wijk af) - heb ik mezelf de afgelopen dagen laten verleiden tot het bekijken van m'n statistieken. Oef... deze zin is af.

Daarbij zie ik enkele grote en minder grote lijnen.
De minst grote maar op zich wel opvallende zijn de landen van oorsprong. De buurlanden even daar gelaten (hoewel het me een raadsel is hoe m'n niet altijd even correct Nederlands wordt begrepen door Frans- dan wel Engels- dan wel Duitstalige lezers)... ik vraag me eerlijk af hoe een Chinees, een Griek, een Argentijn of een Rus me interpreteert. Of een Oekraïner (zeg ik dit juist?) of een Senegalees. Ik zal maar denken dat het hier om een image search gaat. Dat moet wel.

Wat zoekwoorden betreft, staan "Rubettes" en "mooie benen" aan de absolute top. Al maanden, zoniet jaren. Wat misschien wat zegt over het algemeen gedachtengoed van m'n leespubliek.

En dan... los van de inhoud, een woordje van waarschuwing aan nietsvermoedende werkgevers. Ik ga hier geen precieze bronnen vrijgeven (ben je gek?) maar de tijd dat een werkgever zich enkel zorgen moest maken over ongeoorloofd e-mailverkeer of Facebookgebruik.... peanuts jongens!
In een poging bescheiden te blijven, ga ik ervan uit dat als mijn blog bezocht wordt... nou ja... dat het maar eentje in de rij is. Bij wijze van ontspanningspauze.
En nee, Olijf wijst met geen ènkele vinger. Want ik bezondigde me zelf vaak aan dit soort van tijd... euh... "gebruik".

Gewoon even zeggen. Meer niet.
Oftewel: een tevreden werknemer is een productieve werknemer. Dus surf maar lekker verder. Maar vergeet je deadlines niet ;-) .... verdiensten enzo, weetjewel?


De enige Italiaan(se?) van de afgelopen week zocht op cucuzza genuisa overigens. Ik weet wat cucuzza is maar verder reikt m'n kennis niet. Ik denk dat ik het ook maar eens zal googlen.
Bij "mooien dike boven beenen onder een kort rokje".... zal ik me maar niet teveel vragen stellen. iiieeeuw! Was trouwens ook een image search. Dubbel iiieeeuw.



ok, ok... het werd iets langer dan voorzien.
Tijd voor een gepast einde.....

met dank aan Google Image Search


2 opmerkingen:

  1. "mooien dike boven beenen onder een kort rokje".
    Jammie!
    En met de stijgende werkloosheid, bloeien vele blogs weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zal dan binnenkort weer gaan veranderen. Die werkloosheid dan toch.

      Verwijderen